Nu e man Kalmarbo i två veckor!

Körde upp till Kalmar idag. Hade räknat med otaliga stopp med tanke på hur kass jag e på det här med långkörningar. Men nej jag stannade bara en gång och tankade och sen var det vidare igen :) Lyssnade på en ljudbok i bilen och det var inte alls tokigt. Stimulerade hjärnan mer än en massa låtar bara. Hade räknat med att de skulle ta 4 timmar och 10 minuter (enligt eniro skulle det göra det). Men jag var uppe redan efter 3 och 20. Så det blev en snabb runda in på MAXI för att köpa kontant trådlöst bredband (comviq surf). Sen letade jag mig fram till Tildes lägenhet och väntade i bilen tills hon slutade. Provianten i bilen bestod av Red Bull och lättsaltade chips... En stadig måltid. Innan dess så hade jag bara ätit en korv med bröd. Ändå var jag inte hungrig när vi väl satt här i soffan. Men sen var det dax för träning och skivstång. Kan säga att jag var väldigt nära att kräka både under och efteråt. Mår fortfarande lite lätt illa. Kan ha berott på min dåliga diet idag... Men nu har jag iaf ätit två clementiner och två stekta ägg :) Snart är det läggdax! Håll ställningen nere i Skåne tills jag e tillbaka!

Kommentarer
Postat av: Anonym

lovar!! ha det bra där borta gumman kram kram kram/SandraL

2009-11-24 @ 15:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback