På med tramsebyxorna och danseskorna! :)

Var ute med tjejerna från Falles igår!
Hade galet roligt! Vi kan säga att en smått onykter fransyska hjälpte omedvetet till att höja stämningen ;)
Var först hos Linda och förfestade och käkade pizza. Roligt att bli uppdaterad var som händer på Falles även om det är mkt same old same old ;)
Sen gick vi bort till Cardan och tog stämpel och sen blev det drinkar på Dahlbergs. Riktigt goda fruktiga sådana :)
När vi kände oss redo gick vi bort till Cardan och dansade länge och mkt! Hade riktigt roligt!
Träffade massa folk man kände och jag och Carina spelade "vi är faktiskt syskon"-grejen. Ja ibland kan jag faktiskt hålla med om att vi är rätt så lika :P Tur att jag inte tog mitt linne jag hade tänkt ta igår (samma som Carina hade på sig...). Hade jag sen haft platt hår också så hade det varit lite roligt faktiskt :P
Men nu var de ju som så att jag hade lockat håret ist. Vilket kostade mig ett ordentligt brännmärke på halsen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback