Praktik och fritid

Började min praktik igår. Blev en lugn dag men det var sådär lagom för att komma igång :)
Fick stycka lite oxe och pula med lite grönsaker.
Vi satte schema till mig och denna veckan jobbar jag:
ons: 9.00-18.00
tors: 9.00-23.00
fre: 9.00-23.00
lör: 10.00-23.00
Det är bröllop på lördag :) Ska vara kul att vara med. Kollade på menyn och den såg rätt najs ut. Och nej Carina jag har ännu inte kollat upp vad dem tar per kuvert :P

Idag ska jag till Nautilus och utnyttja mitt träningskort där tilllsammans med fröken Löfvall. Som back in the old days när vi sågs i omklädningsrummet :) Sen ska jag handla, fixa med gardiner, sortera papper, lämna in böcker på biblioteket och så vidare.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback