Underbara höst!

Idag känns det som att jag fått en massa ny energi. Hösten känns helt okej och mysigare än många andra har gjort. Så nej det känns som att vi kommer ha en toppenhöst i familjen Axelsson Hansson :)

Idag ska jag först äta lite yoggi med rårörda hallon. Sen blir det åter igen vinkunskapen som ska ältas och sen tror jag minsann att det blir en club sandwich till lunch innan Filip sticker till jobb.

Sen har jag hela eftermiddagen för mig själv. Ännu inte riktigt bestämt hur det ska se ut mer än att jag ska plugga vinkunskap inför tentan på onsdag.
Ikväll när Filip sen kommer hem lutar det rätt mkt åt att vi sticker in till stan och tar ett par drinkar med någon/några av hans vänner :)

Imorgon är det Mikaelimarknad på Fredriksdal och mamma och jag ska dit. Har aldrig varit där innan men det verkar vara mysigt och en massa gott man kan köpa med sig hem också :)

Ja det är vad min helg har att erbjuda. En massa mys med dem som står mig närmst :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback