En fullspäckad dag

Alla mina dagar ser iofs ut så här nu för tiden. Måste dessutom skriva ner i detalj vad jag ska göra mellan vilka tider för annars upptäcker jag mig själv sittandes i soffan och stirrar ut i tomma luften och vet inte vad jag ska göra.

Så idag ser schemat ut som följer:
08.00 Morgonpromenad
09.00 Dusch, ansiktsmask, pyssla om benen.
09.30 Sortera pappershögen, baka av brödet som kalljäst i kylen, rensa kylen, gå ut med sopor
10.00 Plugga
12.00 Torka och plattånga håret
13.00 Lunch: Nybakad focaccia med rostbiff och klassiska tillbehör
14.00 Dammsuga, dammtorka, torka golv, torka av micro, ugn och köksskåp
16.00 Grilla i Lerberget
?        Väl hemkommen ska jag plugga igen.

Kommentarer
Postat av: Carina

Absolut! Det gör vi gärna :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback