En söndag som borde varit 48 timmar lång

Idag är det vad vi kan kalla Evas stora fixardag. Jag ska fixa en massa massa massa. Det ska städas, handlas och sortera en massa. Det e ju fortfarande lite rörigt i t.ex. förrådet så där vill jag ju skapa någon form av ordning hur nu det ska gå...
Känns som att detta blir mer än ett endags projekt.

Var på 40-års fest igår. Riktigt trevligt med hel grillad gris. Inte något man slänger ihop hemma på spisen direkt. Mkt kan jag göra i köket men inte det :)
Blev en del dricka och även en buggtur på dansgolvet för min del med födelsedagsgrisen :P
Gick sådär med mina hala skyhöga skor...

Imorgon börjar vi med vinkunskapen. Ska bli riktigt intressant. Sen är det Båstad mån-ons, självstudiedag tors (som jag ska på massage och ansiktsbehandling på) och sen är det långpanna gastro på fredag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback