Guldstjärna till mig

Har gått från att ha varit riktigt urusel till att bli riktigt duktig.
Så vad pratar jag då om?
Jo ansiktsrengöring! Från att mitt kära ansikte bara fått komma i kontakt med tvål och vatten (om det hade tur) så är det nu en hel procedur varje morgon och kväll. Morgonen bjuder både rengöring, ansiktsvatten, ögoncreme, aromaolja och sen dagcreme. På kvällen är det samma runda o sen nattcreme ist. Så ja det är ju typ 20 minuter vid handfatet varje dag då det ska kladdas och ha sig. Sen är det ju peeling och ansiktsmask en till två gånger i veckan... Tänk va man kan lägga tid på sitt ansikte och sitt utseende.
20 min per dag, 7 dagar i veckan, 52 veckor på ett år.... Min kalkylator sa mig att det är typ 5 hela dygn jag står där på ett år...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback