Hösten har kommit för att stanna en stund

Igår bestämde jag mig för att hösten är här. Sommarsolen i tisdags var bara ett undantag. Nu kommer hösten och jag känner mig rätt så redo faktiskt :) Förra året var ju första på många år som jag inte led av höstdepression. Och i år kan det ju bara vara bättre tycker man :)
Så jag laddar upp med mys, tända ljus, gosiga filtar och ett och annat långkok. Det här kan bli en riktigt mysig höst :)

Har till och med börjat fundera över julen. Hur och var den ska firas och hur jag ska utnyttja mitt jullov! Ja jag har ju ett sånt i år! :)
En sak är iaf säker att jag och Sandra ska stå och göra julgodis och kakor i mitt kök även i år :) Och vi måste gå på julmarknaden! Och vi måste dricka varm choklad medans vi går ute och fryser :)


Kommentarer
Postat av: S!!!

Oh ja. det måste vi! men i veckan ska det bli 21-23 gr o sol faktiskt...:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback