Jag har hittat ett nytt gömnställe :)

Nu vet jag var jag ska gömma mig i framtiden. Tro det eller ej men det är biblioteket!
Var där idag och hade möte med en i klassen om vårt grupparbete och jag blev riktigt förtjust. Var så skönt och lugnt och jag tror nog att jag ska vara där ist sen när jag har självstudier. Jag bestämde mig för att låna hem två böcker om vin och när jag hade fått mitt lånekort insåg jag hur smididgt och lätt det var att låna böcker. Så jag gick upp till hyllorna med kokböcker och började titta runt lite. Böckerna började växa i hög och jag gick ner med sju böcker till :P
Så nu sitter jag och bläddrar i mina låneböcker och njuter av att gratisläsa. Gillar jag dem köper jag dem. Är dem inget att ha skriver jag kanske ner något recept och känner mig nöjd över att jag inte lagt ut 200 kr på en bok som var nästintill värdelös :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar också bibilioteket! Var en flitig besökare förr om åren, men på senare tid har jag mest köpt hem böcker... Ps. Basshunter låten är också en favvis hos mig just nu... ;)

2009-09-28 @ 18:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback