Tick tack tick tack

Man har inte många lediga stunder nu för tiden. Varje dag är galet välplanerad och ingenting lämnas åt slumpen. Igår var man med ett gäng från klassen och såg på Sverige-Malta på O'Learys. O'Learys är tydligen så pass fancy att även kungafamiljen går dit, för Carl Filip satt vid bordet bakom...
Käkade ribs och drack cider. Gick vidare till inom och sen blev det en sista drink på hampan.
Tog en taxi hem efter att ha missat bussen... det här med buss e ju ändå inte min grej...
När jag kom hem satt Filip, Oskar, Susanne och Micke här och drack öl och åt ostbågar. Och jag var ju inte sen att joina :)

Idag blev det först mysig lunch på Papi med Löfvall. Johan var söt och bjöd oss först på vars en glasspinne och sen vars en kula sorbet :P Det e service det!
Sen gick jag två meter bort till LenHud där det blev både mysiga och plågsamma 75 minuter...
Handlade en spikmatta till Filip och körde upp till Aktiverum där det blev massage.

När jag kom hem låg här en avi och väntande och passande nog så har jag fått hela mitt decléor-kit idag! :) Rengöringscreme, ansiktsvatten, dagcreme, nattcreme, ögoncreme, aromaolja, peeling och ansiktsmask. Nu jävlar ska ansiktet får en rengöring som heter duga!


En i gänget...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback