Blickar framåt

Nu har vi städat ut julen på riktigt. Julgranen åkte ut igår och idag har jag plockat ner det sista pyntet.
Utanför dörren hänger iofs fortfarande kransen men den tycker jag gott kan få hänga en liten stund till :)

Just nu drömmer jag mest om vår och sommar och härliga middagar ute på altanen. Visst jag kommer jobba häcken av mig i sommar men dem få dagarna som bjuder på ledighet får man ju iaf ta tillvara på :)

Annars handlar denna veckan mest om att plugga. Har en massa uppgifter som ska vara klara nästa måndag. Sen ska jag dessutom till skolan på torsdag och skriva tenta i franska. Suck....
Har iaf tagit mig i kragen och fått en del gjort idag :) Lite stolt över mig själv faktiskt ;)
När franskan e avklarad ska jag fokusera på restaurang kalkylering. Precis lika roligt och intressant som det låter.

Mitt i allt detta hjälper jag mamma och pappa att flytta. Dem ska renovera huset i ett halvår och kan inte bo hemma då... Så ja det är en massa grejer på gång :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback