Det var ett tag sen

Ja jag vet jag har inte skrivit här på över två veckor. Men ibland behöver man ju en paus som ni alla vet.
Dessutom har jag börjat fundera på att starta en matblogg också. Det är ju mest mat som surrar runt i mitt huvud om man tänker efter. Men då måste jag nog också börja fota mycket med också...
Ja det är mycket man tänker på...
Just nu har jag påbörjat min praktik på Grand i Mölle. Började i tisdags lite smått och den här veckan e rätt så lugn faktiskt. Känns roligt att vara tillbaka.
Satt med i tisdags när dem planerade nya menyer och det var roligt att se hur dem gick tilllväga då och även vara med och sticka in med lite.

Här hemma är allt som vanligt. E lika kär och galen som jag var för ett år sedan och allting funkar perfekt :) Vi har fortfarande inte bråkat ännu. Peppar peppar...
Bara att inse att jag har världens bästa sambo :)


Kommentarer
Postat av: Sandie

Blogga meeeer :) /SandrL

2010-03-28 @ 12:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback